الف) عمل‌آوری با آب: در این روش آب‌پاشی منظم و بااحتیاط انجام می‌شود. بلوک  از صدمات ممکن و احتمالی نور و باد و باران در امان نگاه داشته می‌شود. این روش حدود یک هفته زمان می‌برد.

ب) عمل‌آوری با گرما: در این روش بلوک‌ها در مقابل بادبزن‌های برقی قرار می‌گیرند. لازم است از رویارویی با جریان هوای آزاد محافظت شوند. همچنین باید مراقبت شود رطوبت موجود در بلوک‌ها از بین نرود.

ج) این روش که سریع‌ترین روش عمل آوردن بلوک سیمانی محسوب می‌شود، قرار دادن بلوک در محیطی خاص و در معرض بخار آب است. این تنها روشی است که نیازمند انتقال مصالح به اتاقی با تجهیزات خاص و شرایط معین استاندارد است. در این اتاق، کاهش و افزایش دما به آرامی صورت می‌گیرد و از کاهش رطوبت بلوک سیمانی جلوگیری به عمل می‌آید. این پروسه‌ی عمل‌آوری یک روز زمان می‌برد.

بلوک سیمانی چیست ؟


در ابتدا برای شناخت از این موضوع که بلوک سیمانی چیست باید دانست که بلوک های سیمانی از ترکیب شن، ماسه، سیمان و آب تشکیل می شود. بلوک های سیمانی مصالح پیش ساخته ای هستند که بیشتر برای ساخت دیوار ها از آنها در ساختمان سازی استفاده می شود و مانند آجر ها برای به هم پیوستن این بلوک ها از ملات شن و ماسه و آب استفاده می شود. این بلوک های سیمانی در ابعاد مختلف و همچنین در وزن های مختلف تولید می شوند .

شرکت پردیس بتن عرضه کننده انواع بلوک سیمانی در ایران می باشد. جهت استعلام قیمت بلوک سیمانی میتوانید با شماره های این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

02835249296-8         09121811291

+ نوشته شده در شنبه 01 خرداد 1400ساعت 20:25 توسط پردیس بتن | | تعداد بازدید : 22
عناوين آخرين مطالب ارسالي
» انواع عمل‌آوری بلوک‌های سیمانی
» کفپوش بتنی
» دال بتنی
صفحات دیگر